![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-03-2017
Şehir: izmir
Mesajlar: 502
|
Alıntı:
Böcek tabii ki hoş değil. Bende ayy oluyorum. İyi ki iç mekanda değil.Düzenleyen derin35 : 19-06-2020 saat 17:56 |
|
|
|
|
| Etiketler |
| aloe vera yetiştirmek, fide, tohum |
|
|