ben kivi çekirdeklerini pamuğa koydum ve oksijenli su (yarım litreye bir tatlı kaşığı) ile suluyorum ancak hiçbir gelişme izleyemedim. acaba yanlış yaptığım bir şeyler mi var?
Kivi'nin çekirdeklerini kışın saboanızı yaktığınızda 2-3 gün sobanın altında bekletip ekin.Çok çabuk çimleneceklerdir.