![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-03-2011
Şehir: DÜZCE
Mesajlar: 413
|
Evet evet işte benimkilerin soğanları da aynen böyle. Artık bunlara soğan dememem gerekiyor, rizom diyecem bundan sonra. Çünkü soğan çok farklı bir şey. |
|
|
|
![]() |
|
|