06-04-2010, 19:07
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-02-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 856
|
Sn kgursan,benim frezyalarım yaprakları tamamen kurudular  soganları toprak içindemi(saksıdalar) bırakmalıyım.  suyu tamamen kestim bir kenara bırakıp unutmalımıyım ne zamana kadar 
|
|
|