agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Soğanlı ve Yumrulu Bitkiler
(https)




Beğeni Düzeni16299Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 06-04-2010, 19:07   #1
Ağaç Dostu
 
tamaşa's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-02-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 856
Galeri: 8
Sn kgursan,benim frezyalarım yaprakları tamamen kurudularsoganları toprak içindemi(saksıdalar) bırakmalıyım.suyu tamamen kestim bir kenara bırakıp unutmalımıyım ne zamana kadar

tamaşa Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-04-2010, 19:38   #2
Ağaç Dostu
 
iris41's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,405
yazlık frezya diye satılıyor bende yazlık soganlarla almıştım frezyalarımı temmuz başı acmışlardı fakat bu sene dondan kurtulanlar şimdi acıyorlar yazlık satılsada birdahaki yıl ilk baharda acıyorlar

iris41 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-04-2010, 00:25   #3
Ağaç Dostu.
 
Giriş Tarihi: 17-01-2009
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 3,802
Galeri: 45
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi tamaşa Mesajı Göster
Sn kgursan,benim frezyalarım yaprakları tamamen kurudularsoganları toprak içindemi(saksıdalar) bırakmalıyım.suyu tamamen kestim bir kenara bırakıp unutmalımıyım ne zamana kadar
Normal seyrinde Yaprakları kuruyan soğanlar dinlenmeye girer, 3-4 ay dinlendikten sonra sürgün verir ve bitki yapar. Uygun koşullar olursa çiçek açar. Normali sonbaharda uyanır, ilkbaharda çiçeklenir. Yazlık dikilenlerin soğanları uyandırılmadan depolarda bekletilmiştir. ilkbaharda uyandırılır, yazın çiçek açar.

kgursan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-04-2010, 08:05   #4
Ağaç Dostu
 
tamaşa's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-02-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 856
Galeri: 8
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi kgursan Mesajı Göster
Normal seyrinde Yaprakları kuruyan soğanlar dinlenmeye girer, 3-4 ay dinlendikten sonra sürgün verir ve bitki yapar. Uygun koşullar olursa çiçek açar. Normali sonbaharda uyanır, ilkbaharda çiçeklenir. Yazlık dikilenlerin soğanları uyandırılmadan depolarda bekletilmiştir. ilkbaharda uyandırılır, yazın çiçek açar.
Sizden aldıgım soganlardı ,yani sonbahara kadar yerlerin de bekliyecekler.Topragı tamemen kurumu kalsınyoksa nadirde olsa nemlendiriyim miTeşekkür ederim.

tamaşa Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-04-2010, 19:04   #5
Ağaç Dostu.
 
Giriş Tarihi: 17-01-2009
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 3,802
Galeri: 45
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi tamaşa Mesajı Göster
Sizden aldıgım soganlardı ,yani sonbahara kadar yerlerin de bekliyecekler.Topragı tamemen kurumu kalsınyoksa nadirde olsa nemlendiriyim miTeşekkür ederim.
Soğanarınız yavrulamıştır. Bidolu bitki birarada çıkar. Toprağı kuru tutup, Ağustos ayında soğanları çıkarıp ayırın ve Eylülde tekrar dkin. Veya şimdi soğanları söküp Eylüle kadar serin yerde muhafaza edin. Eylülde dikin.

kgursan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 18:20.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026