30-05-2009, 19:27
|
#11
|
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 17-01-2009
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 3,802
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi iris41
Selam.
Frezyaların cicekleri gectikten sonra tohum yerine soganmı oluşturuyor benmi yalnış anladım .
cicekler gecmeye başladı tohum oluşmasın soganına güc versin diye şişmeye başlayan dalları kesiyorum dogrumu yapıyorum yalnışmı ?
|
Frezyalar tohum da yapar soğan da yapar. Tohumdan yetiştirmek zordur. Soğanlarını Eylül- ekim gibi dikebilirsiniz.
|
|
|