![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-03-2013
Şehir: Kayseri
Mesajlar: 658
|
Tamamdır dediğiniz gibi yapacağım. Güneş de yok ki şansıma havalar bu günlerde hep kapalı. Umarım güneş açar da çiçeklerini görebilirim. Çok teşekkür ederim. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|