![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-06-2016
Şehir: Bodrum
Mesajlar: 237
|
Biz de hala tek saksımızın açmasını bekleyelim burada Gerçi bayağı geç ekmiştim. Bazısında çiçek sapları büyüdü hatta bir soğan boyuna bakmamış çatallar dahil 8 çiçek sapı çıkarmış. Bakalım daha süresi var. Açınca koyarım ben de. |
|
|
|
|
|