![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-04-2010
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 535
|
![]() ![]() Eminönünden aldığım devasa frezyadan çok saçma bir çiçek çıktı yaprak formu frezya ile tamamen aynı ama 7 yaprağı beklemeden 5 yaprakta başak verdi ve kokusuz çirkin bir çiçek açtı acaba bu yabani frezya falan mı ? |
|
|
|
|
|