![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Gilan, seninle aynı günlerde freziaları diktik,bende tamamını bahçeye dikmiştim. Dediğin gibi 6 hafta olduğu için rahatsız oldum ve soğanların tamamını çıkardım, soğanlarda hiç bir kök faaliyeti yoktu.Üstelik birde yumuşamaya başlamışlardı,acilen kurutup bu sefer hepsini saksıya aldım bakalım soğanlar uykudan uyanacaklarmı? Soğanları kontrol etsen iyi olur sanırım. |
|
|
|
|
|
|