![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-07-2011
Şehir: MUĞLA/DALAMAN
Mesajlar: 269
|
Benim sümbüllerimin çiçekleri hep torak hizasından açmaya başlıyor.Hiç çiçek sapı çıkarmıyor.Bunun sebebi ne olabilir ? |
|
|
|
|
|