agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Soğanlı ve Yumrulu Bitkiler
(https)




Beğeni Düzeni2754Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 26-01-2016, 09:17   #1
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 29-07-2011
Şehir: MUĞLA/DALAMAN
Mesajlar: 269
Benim sümbüllerimin çiçekleri hep torak hizasından açmaya başlıyor.Hiç çiçek sapı çıkarmıyor.Bunun sebebi ne olabilir ?

ERKEN48 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-02-2016, 19:23   #2
Ağaç Dostu.
 
Giriş Tarihi: 17-01-2009
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 3,802
Galeri: 45
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi ERKEN48 Mesajı Göster
Benim sümbüllerimin çiçekleri hep torak hizasından açmaya başlıyor.Hiç çiçek sapı çıkarmıyor.Bunun sebebi ne olabilir ?
Muhtemelen, soğuk ihtiyacını alamamış olabilir, çiçek oluşumu için 9 oC, sonra 15-18 oC. kolay gelsin

kgursan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:34.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026