![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-07-2011
Şehir: MUĞLA/DALAMAN
Mesajlar: 269
|
Benim sümbüllerimin çiçekleri hep torak hizasından açmaya başlıyor.Hiç çiçek sapı çıkarmıyor.Bunun sebebi ne olabilir ? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu.
|
Muhtemelen, soğuk ihtiyacını alamamış olabilir, çiçek oluşumu için 9 oC, sonra 15-18 oC. kolay gelsin |
|
|
|
![]() |
|
|