31-05-2009, 11:57
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-08-2008
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 976
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi talar_
Arkadaşlar yaklaşık 18 senedir çiçek vermeyen amaryllislerim için ne yapabilirim. 18 yıldır saksıdalar ve her zaman 4-5 yaprakları var. Yapraklar yeşil ama çelimsiz. Önümüzdeki sezon çiçek almak için ne yapmalıyım?
|
Benimde 3 yıldır çiçek açmayan bir amaryllisim var.Hersene upuzun 4 yaprak verip öyle kalıyor.Bu sene yaprakları neredeyse kökten kestim.Soğan büyüsün diye ama ne soğanın büyüdüğü var nede çiçeklenme belitisi.O bildiğini okuyup hala yeni yapraklar veriyor. 
|
|
|