![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-04-2010
Şehir: Ankara
Mesajlar: 107
|
Alıntı:
Açıkcası ben renk oluşumu dışında, yaprakları tam açılmadığından ve döküldüğünden tam gelişmediğini düşünmüştüm. Ama dediğiniz gibi olabilir de. ![]() Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. ![]() |
|
|
|
|
|
|