![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın,Aslaner merak etmeyin mutlaka meyvesini yiyeceksiniz,tabi ki bi aksilik olmazsa.Bir söz var bende biber yetiştirmeye ilk başladığımda sizin gibi sabırsızlanırken bana bu sözü söylemişlerdi.Biber,gölge ve sabır ister. )Selamlar. |
|
|
|
| Etiketler |
| biber fidesi, biber gelişimi, biberlere |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|