20-03-2013, 22:34
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-03-2013
Şehir: Fransa
Mesajlar: 252
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi h_dogan
Dediğiniz sıcaklıkta en fazla 20 günde çıkmaları gerekirdi. Sorunu merak ettim şimdi. Tohumlarınız da eski değilmiş.
|
Birazini kayinpedere verdim(tecrubeli bahcivan  ) ve onda da gecen haftaya kadar cikan olmamisti. Ama simdi onda durum nedir bilemiyorum.
Bugun carliston dedigimiz (sweet banane pepper) tipi biberi ektim, bakalim onlar ne tepki verecek bu ortamda  2 gun icinde de dolmalik kirmizi biber ekecegim. Cikana kadar ekecegim 
|
|
|