![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-06-2010
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 2,536
|
Çiçekleri çok sevdiğimizin tozlaştırmasını yapabilsek keşke bize anormal bakış atanlara serpiştirsek oluşan tohumlarıda ne güzel olur.Siz aldırmayın Fatoş hanım tozlaştırmaya devam. )) |
|
|
|
|
|