![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
|
Selam arkadaşlar; Hafta sonu aniden İstanbul'a gitmem gerekti.Bauhaus'a uğradım.Sarmaşıklarda indirim vardı.4.50 YTL ödeyerek clematis aldım.Ancak küçükler.Yine de bir çok çeşidi vardı.Benimkiler çiçek açar da tohum almayı becerebilirsem harika olur. Düzenleyen abk : 17-12-2007 saat 08:36 |
|
|
|
|
|