![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili limon, Hepsi ayrı zevk, hepsi ayrı keyif. O yüzden kızmak ne mümkün? Manolya kokusu da ayrı bir eşsizlikte. Manolyanın kokusuna kim hayır diyebilir ki? "Bahçe gardenyası" tabirini ilk kez duydum. Gelişince görürüz bakalım neymiş... Sağlıcakla... NOT: Aslında kızdım ![]() |
|
|
|
|
|