agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Sarılıcılar
(https)




Beğeni Düzeni270Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 23-03-2009, 17:11   #11
Ağaçsever
 
sellyme's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-07-2008
Şehir: KOCAELİ
Mesajlar: 65
Mutlu Bey geçen yıl sizden begonvil ile birlikte aldığım yasemin bütün kış sürgün verdi dallanıp budaklandı.Uzayan iki dalı yukarı aşağı sardım.Şu sıralar sürgünler iyice coştu fakat çiçek belirtisi görünmüyor. Yukarıda okuduklarıma bakılırsa sürgünleri koparmalıyım doğrumudur. Gerçi nasıl kıyarım bilmiyorum ama gittikçe salkım saçak olmaya başladı kendi etrafında nereye kadar sarabilirim bilmiyorum. Aynı şekilde begonvilde uzayıp duruyor ve uzadıkça çiçek açıyor onuda kırmalımıyım? Begonvil yanlardan da sürgün verdi ama boyu çok uzadı. Kıracaksam havaların biraz daha ısınmasını beklemelimiyim ? Yardımcı olursanız sevinirim.

sellyme Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 08:31.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026