agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Sarılıcılar
(https)




Beğeni Düzeni187Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 09-02-2009, 20:29   #11
Ağaç Dostu
 
TuruncuHis's Avatar
 
Giriş Tarihi: 23-12-2008
Şehir: İzmir
Mesajlar: 459
Bu çiçeğin tohumlarını bulamadım Koçtaş'ta. Hisarönü'nde bir paket kalmış o da beyaz renk. Somon rengi arıyordum aslında ama şimdilik beyazla yetineceğim.

Pakette direkt ekilmesi gerektiği yazıyor ama nette 24 saat suda bekletilmesine dair bir bilgi de okudum. Paketlerdeki bilgiler neredeyse her tohum için aynı yazılıyor, özenli olmadığını düşünüyorum. Yarısını direkt yarısını suda bekleterek ekeceğim. Siz de öyle deneyin bence Sayın Feriha.
Pakette her saksıya iki tane ekilmesi söyleniyor ama devamında şaşırtılmasından sözediliyor. Yani ben bunu her çukura iki tohum konulması olarak algıladım(nette de üç tohum diyor) Doğru mudur acaba?

TuruncuHis Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 15:58.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026