![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-01-2011
Şehir: Tunceli
Mesajlar: 195
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-08-2011
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,536
|
Merhaba efendim, Maşallah, benim gibi çimlendirme özürlüsü birinden.))) Umudumuz sizsiniz efendim, çelikler sizden olacak artık ileride inşallah. Yoksa ben asla sahib olamam gibi geliyor bana. Tohumdan yetiştirme işi zor bu passiflora' larda. Son tohumlarımı baharda deneyecem, gene sıfır çekersem size güvencim tam efendim ))Sayın Bat-uhan; evet, çelik ile çoğaltma mümkün. Fakat coğrafik şartlar önem taşıyor, nazlılar biraz. Saygılarımla lütfen. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|