31-01-2007, 11:56
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-01-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 2,252
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi memet
Hadi bir haber vereyim de moralin düzelsin.
Bu günlerde topluyor tohumları benim arkadaş. Yeterince de tohum var.
sıraya girin.... sıraya girin ..
|
Beni de yaz, beni de yaz. 
|
|
|