agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Sardunya (Pelargonium)
(https)




Beğeni Düzeni40Beğeniler
  • 5 Gönderen
  • 2 Gönderen
  • 8 Gönderen Zühre Demir
  • 4 Gönderen Cymbelina
  • 2 Gönderen
  • 1 Gönderen
  • 6 Gönderen
  • 4 Gönderen
  • 2 Gönderen
  • 2 Gönderen
  • 1 Gönderen
  • 2 Gönderen
  • 1 Gönderen

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 24-03-2010, 15:48   #1
Ağaç Dostu
 
Zühre Demir's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-01-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 357
Galeri: 32
Sayın Başbahcivan'ın talimatları doğrultusunda dipten budadığım sardunyalar, odunsu yapıya sahip olmalarına karşın her bir yerinden sürgün verdi. Ortaya çıkan bolca çeliklerin ise hepsi tuttu, yeni saksılarında çok sağlıklılar. Budama ve çelikleme mevsimi için en uygun zamandayız sanırım. Sevgiler...

Name:  100_6254.JPG
Views: 36774
Size:  38.7 KB Name:  100_6259.JPG
Views: 37181
Size:  35.3 KB

Zühre Demir Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-03-2010, 18:44   #2
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 25-10-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 380
Galeri: 1
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Zühre Demir Mesajı Göster
Sayın Başbahcivan'ın talimatları doğrultusunda dipten budadığım sardunyalar, odunsu yapıya sahip olmalarına karşın her bir yerinden sürgün verdi. Ortaya çıkan bolca çeliklerin ise hepsi tuttu, yeni saksılarında çok sağlıklılar. Budama ve çelikleme mevsimi için en uygun zamandayız sanırım. Sevgiler...

Eklenti 131871 Eklenti 131872
Tam zamanı sayın arkadaşım aslında 1 ay önce budama yapılırsa daha sağlıklı olur, güle güle büyütün kolaygelsin.

Başbahcivan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-01-2013, 20:58   #3
Ağaç Dostu
 
Cymbelina's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: Eskişehir
Mesajlar: 1,403
Sardunyaları budamak için en uygun ay ya da aylar hangileridir arkadaşlar? Sardunya dayanıklı olduğu için sanki aslında budama her zaman yapılabilirmiş gibi geliyor.

Yukarıdaki mesajlar haricinde, örneğin 45 derece açıyla kesmek dışında ne gibi püf noktaları var? Nelere dikkat etmeliyiz? Toprak üstünde yaklaşık kaç santimlik kısmı kalmalı?

Ve budamayı her sene mutlaka yapmalı mıyız?

Cymbelina Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:42.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026