![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın Başbahcivan'ın talimatları doğrultusunda dipten budadığım sardunyalar, odunsu yapıya sahip olmalarına karşın her bir yerinden sürgün verdi. Ortaya çıkan bolca çeliklerin ise hepsi tuttu, yeni saksılarında çok sağlıklılar. Budama ve çelikleme mevsimi için en uygun zamandayız sanırım. Sevgiler... ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: Eskişehir
Mesajlar: 1,403
|
Sardunyaları budamak için en uygun ay ya da aylar hangileridir arkadaşlar? Sardunya dayanıklı olduğu için sanki aslında budama her zaman yapılabilirmiş gibi geliyor. Yukarıdaki mesajlar haricinde, örneğin 45 derece açıyla kesmek dışında ne gibi püf noktaları var? Nelere dikkat etmeliyiz? Toprak üstünde yaklaşık kaç santimlik kısmı kalmalı? Ve budamayı her sene mutlaka yapmalı mıyız? |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|