![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın Jezebel ben de aynı sorunu yaşadım -hala yaşıyorum -. Rastgele yerleştirdiğim Itır yaşıyor cehennem gibi köşede ve bir metre boy yaptı. Bu sene sonbaharda çoğaltmayı düşünüyorum ve seneye nasipse o balkonu ıtır balkonu yapmayı planlıyorum Sözümün kısası Itırı da deneyebilirsiniz... |
|
|
|
|
|