![]() |
|
|
|
#11 |
|
Kaybettik
|
Benim sardunyalarda tek tük yaprak sararmasının dışında sararma olmadı. gayet güzel büyüdüler çelikler. Bu gidişle çiçeklerini de göreceğim gibi Geçen yıl aldığım sardunyalarımda gelişme yavaşladı. Doğru dürüst tohum da yapmadılar. Ben de eskileri bahçeye diktim. Yenilediğim sardunyalar var balkonumda.Düzenleyen sevim.K : 04-08-2009 saat 13:07 Neden: harf hatası |
|
|
|
| Etiketler |
| ceylan, pelargonium, sakız, sardunya |
|
|