![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-02-2011
Şehir: -
Mesajlar: 3,144
|
Sayın Ulduz. Haklısınız sardunyalar normalde daha derin saksıya dikiliyor. Ben genelde bonsai saksısına dikiyorum(derinliği 5 cm) ve bonsai gibi bakıyorum. Toprağını oldukça geçirgen yapıp her gün suluyorum. Güneş, su, gübre ve bakım biraraya gelince çok çiçek açıyor. İyi günler dilerim.... |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| ceylan, pelargonium, sakız, sardunya |
|
|