agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Sardunya (Pelargonium)
(https)




Beğeni Düzeni9067Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 18-05-2016, 19:44   #1
Ağaç Dostu
 
sagol's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-02-2011
Şehir: -
Mesajlar: 3,144
Sayın Ulduz.

Haklısınız sardunyalar normalde daha derin saksıya dikiliyor. Ben genelde bonsai saksısına dikiyorum(derinliği 5 cm) ve bonsai gibi bakıyorum. Toprağını oldukça geçirgen yapıp her gün suluyorum. Güneş, su, gübre ve bakım biraraya gelince çok çiçek açıyor.

İyi günler dilerim....

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi ULDUZ Mesajı Göster
Sayin sagol sardunyaniz cok dayaz saksidami banami oyle geldi. Masallah uzeri cicek dolu oysa sardunya derin saksidan hoslanir derler. Kafam karisti simdi.

sagol Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Etiketler
ceylan, pelargonium, sakız, sardunya


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 15:11.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026