![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 09-04-2016
Şehir: Azerbaycan,Tovuz
Mesajlar: 88
|
Sayin sagol sardunyaniz cok dayaz saksidami banami oyle geldi. Masallah uzeri cicek dolu oysa sardunya derin saksidan hoslanir derler. Kafam karisti simdi. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-02-2011
Şehir: -
Mesajlar: 3,144
|
Sayın Ulduz. Haklısınız sardunyalar normalde daha derin saksıya dikiliyor. Ben genelde bonsai saksısına dikiyorum(derinliği 5 cm) ve bonsai gibi bakıyorum. Toprağını oldukça geçirgen yapıp her gün suluyorum. Güneş, su, gübre ve bakım biraraya gelince çok çiçek açıyor. İyi günler dilerim.... |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| ceylan, pelargonium, sakız, sardunya |
|
|