![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-10-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,796
|
Alıntı:
Haklısınız akvaryumu bu şekilde değerlendirmek en doğrusu. Bunu neden daha önce düşünmedimse... Hoş bir şey olur derim. Eskiden kalma akvaryum taşlarım da var . Onları da eklerim. Güzel bir şey olur. |
|
|
|
|
|
|