agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Orkide > Orkide Türleri
(https)




Beğeni Düzeni33Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 18-03-2020, 20:56   #29
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 18-03-2020
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3
Merhaba, orkidemin bana geldiğinde 2 dalı vardı ve talihsizliklerden dolayı, 2 dalı da uygun şartlara kesmeme rağmen köklerinden kurudu. Daha sonra tek dal olarak büyüyerek çiçeklendi. Geçtiğimiz sonbahar çiçeklerini döktü ve kendi bir yere kadar sararıp tekrar oradan çiçeklendi. Genel durum olarak sağlıklı olduğunu düşünüyordum ama sulama yapacağım zaman incelediğimde mevcut çiçekli dalından tekrar tomurcuk verdiğini gördüm. Dalın hizasında bulunan diğer yaprak arasından da sanırım yeni bir dal daha veriyor. Alt iki yaprağında hafif renk solması ve damarlaşma var. İlk orkidem olduğu için mantar hastalığımı ya da kendisi çok fazla yorulduğu için son 2 yaprağını gözden mi çıkardı bilmiyorum. Gözle görülen kökleri sağlam ve yeşil.
Bir kaba yarısına kadar su koyarak sulama yapıyorum(5 dk). 1,5 hafta bazen de 2 haftayı bulabiliyor ama kök durumunu kontrol edip suluyorum genelde. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.

Eklenen Resimler
     
EcemGmbsgl Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
kesik, yaprak, yarık


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:31.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026