agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Orkide > Orkide Hastalıkları
(https)




Beğeni Düzeni10Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 21-11-2009, 09:00   #10
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 01-06-2009
Şehir: Antalya
Mesajlar: 7
Tekrar merhaba, geçtiğimiz uzun dönem içerisinde orkidelerim büyüdü, çiçekleri açtı, döküldü ve dalları kurudu. Bir tanesi şu anda yeni dal veriyor. Her ikiside sürekli yeni yaprak vermeye devam ediyor. Ancak orkidelerimden bir tanesinin yapraklarının çıktığı bölümde örümcek ağına benzer bir şey var, aynı zamanda yaprak altında da bir kaç tane reçineye benzer noktalar farkettim. Zaten bahsettiğim orkidem ilk geldiği günden sonra tüm çiçeklerini birden dökmüş ve bir yaprağının ortasında ve bir diğerinin de ucunda sararma ve kuruma meydana gelmişti. Bir zararlının musallat olduğu muhakkak ama ben hangisi olduğuna emin olamadım ve ne yapacağımı da bilmiyorum. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.

aris Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 17:32.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026