agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Orkide > Orkide Hastalıkları
(https)




Beğeni Düzeni1347Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 28-06-2015, 23:59   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 28-06-2015
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1
Arkadaşlar Merhaba. Foruma Yeni Üye oldum ve bazı sorularım var.

Mayıs ayının başında 5 adet orkide aldım
3 tanesi şeffaf olmayan saksıda ve kökü yosun gibi birşey (kesinlikle ağaç kabuğu değil)
2 tanesi şeffaf saksıda ve kökleri ağaç kabuğu

Yosun köklü phalaenopsislerimden
1. biri tüm çiçeklerini döktü. Biran önce yeni çiçek vermesini nasıl sağlayabilirim?
2. bitanesi de dökmek üzere. sanki güçsüz kalıp çiçek yapraklarını kapatmış gibi. ve 1-2 güne o çiçeklerde düşecek. ancak tepede yeni iki tane tomurcuk var tomurcukları korumak için ne yapabilirim?
3. birisininde çiçekleri eriyor gibi rastgele noktalardan. forumdan okuduklarımdan anladığım kadarıyla bit olabilir. ne tavsiye edersiniz

4.Ağaçkabuğu köklülerden birtanesi ise boyu uzundu ve yeni tomurcuklar oluştu. haliyle daha uzadı ve bağlı olduğu sap kısa kaldı. bu seferde yeni çiçekler yüzünden ana gövde dalı eğildi buda denge bozukluğuna sebebiyet verdi. Daha uzun sap kullanıp daha yukardan bağladım ancak oda zorladım gibi hissetim şu an bi sıkıntı yok gibi ileriye dönük ne yapmalıyım?

teşekkürler.

sevax Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 14:51.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026