agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Orkide > Orkide Hastalıkları
(https)




Beğeni Düzeni1347Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 01-05-2014, 19:39   #11
Yeni Üye
 
aysural's Avatar
 
Giriş Tarihi: 08-04-2014
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 18
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi suide Mesajı Göster
Merhaba,
Phalaenopsis orkidem var. Bir kac ay once cicekleri dokuldu ve yeni yaprak cikardi. Durumunu iyi saniyordum ama hala neden acmadi derken koklerdeki kurumayi fark ettim buna regmen yapraklari saglikli gorunuyor. Haftada bir suluyordum. Kokleri temizledim (umarim bu yanlis bir sey degildir) ama nasil koklendirmem gerektigini bilmiyorum nerdeyse hic koku kalmamış nasil yasadi bu zamana kadar bunu da bilmiyorum. Yardimci olursaniz sevinirim.
Sn.suide, resim ekleyebilirseniz yapılacak yorumlar daha isabetli olacaktır. Forumda bu durumlarla ilgili yani kök çürümesiyle ilgili bilgileri uygularsanız sağlıklı köklendirme yapabilirsiniz. Kökleri temizlemeniz çok iyi olmuş. Sulamayı daldırarak yapınız ve dibinde hiç su bırakmayınız. Kuru kalması Orkidenizi kendine getirecektir. Haftada bir sıvı gübre kullanınız. Saygılarımla...

aysural Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 09:33.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026