![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 27-06-2015
Şehir: konya
Mesajlar: 95
|
İlginize çok teşekkür ederim barısnal kardeş benimki çok amatörce bir çalışma. Bir sağlıkçı olarak vakit bulamadığım için yavaş ve basit denemeler. Tohumdan köklerden ya da dallardan orkide üretmenin çok basit olduğunu düşünüyorum. Hazır besi alıp steril ortamda ekerseniz kısa sürede sonuç alırsınız bende elimdeki orkide tohumlarım olgunlaşınca onları hazır besi yeri alıp ekmeyi düşünüyorum. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|