![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-04-2009
Şehir: İstanbul/Büyükçekmece
Mesajlar: 204
|
Çok dertliyim dostlar.... Mum çiçekçiğim İzmir sıcağında kavrulmuş, anneme emanet edip gitmiştim. Geldiğimde yapraklarını dökmüş. Annem kendi sıcaklanınca, kendiyle beraber çiçekleri de sulamış sanıyorum. İzmir sıcağında daha uygun sıcağı bulur diye getirdiğim orkidem de sizlere ömür. Ve mum çiçeğim - Of! Sayın DKP getirmişti bana- yapraksızlaşmış. Şimdi ne yapayım, toprağının kurumasını bekliyorum. Birşeyler yapılabilir değil mi? Yapraklarını döktü diye çok kötü durumda olduğunu söyleyemeyiz heralde ? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-06-2006
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,513
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|