![]() |
|
|
|
#11 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Tüm çiçekler derken mum çiçeği dışındakileri mi kastediyorsunuz.. kış gelince bazı çiçeklerin yaprak dökmesi normal.. Mine hanım selluka için çok yıllık demişti sanki bir tekrar soralım.. |
|
|
|
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|