![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-08-2007
Şehir: yalova
Mesajlar: 248
|
Hayır üstte kesilecek iki yaprağın altında olan yapraksız olanı keseceksin. çeliğin yönü aşağıdan yukarıya doğru. Alttaki tek yaprağı kes, sap olduğu gibi kalsın. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|