![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Cezzar, şahsen ben çok merak ediyorum doğrusu. Paul beyin mekanından fotoğraflarını mutlaka bekliyoruz. Sevgili Yeşilparmak, trenimize hoşgeldiniz, birlikte nice mumçiçeği istasyonlarına inşaallah. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|