![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 30-08-2006
Şehir: antalya
Mesajlar: 17
|
Resim gönderme konusunda bana yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler. Ayrıca sevincimi sizlerle paylaşmak adına dün gönderdiğim çiçek tomurcuğu resimlerine göstermiş olduğunuz ilgiye de teşekkürler!... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Alanayaistanbulreklam, zaman zaman hepimizin dikkati başka konulara kayabiliyor. Kimi mesajlar dikkatten kaçıyor. Fotoğrafı link yerine görünür fotoğraf olarak yüklesen daha dikkat çekebilir. İki fotoğraf yüklenince bu şekilde link görünüyor. Bu yüzden tomurcuğunu farkedemedik belki. Diğer yandan birden fazla fotoğraf yüklerken link olarak koymak yer kullanımı açısından daha uygun. Çiçeğinin açmış halini görmeyi merakla bekliyoruz. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
|
Alanyaİstanbul inan dün görmüştüm çiçeğinin resmini çok hoş! ama pek samimi bulmadım yazılarınızı o yüzden ısınamadım size.yazılarınızın çelişkili olmasından olabilirmi.çeliklemenin nasıl yapıldığını, nasıl köklendirildiğini öğrenir öğrenmez sizlere göndereceğim... ama öncelikle siteye ve sizlere alışıyımhangisi çeliklemeyi öğrenirsenizmi yoksa ısınırsanızmı ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 02-03-2006
Mesajlar: 6
|
Arkadaşlar bende istiyorum MUM ÇİÇEĞİ........... ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Arkadaşlar mum çiçeği ve selluka konusunda sık sık tekrarladığımız gibi, her iki çiçeği edinmek isteyen üyelerimizden forumlara aktif katılım, bilgilerini bizle paylaşma, ya da sardunya bölümüne katkıda bulunmalarını istiyoruz. Bu konuda duyarlılık göstermenizi bekliyorum. Bu güne kadar çiçek isteyen arkadaşlarımızdan sardunya çeşitlerine katkıda bulunan olmadı. Buradan mum çiçeği listesinde aşağıda kalmayı kabul ettiklerini sonucunu çıkarıyorum |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 07-06-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 13
|
Alıntı:
Ama isterseniz petunya tohumu gönderebilirim, balkonumda muhteşem bir petunya var salkım saçak. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-07-2006
Şehir: Karabük
Mesajlar: 4,526
|
sardunya bölümü nerde |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 07-09-2006
Şehir: istanbul
Mesajlar: 12
|
Her akraba ziyaretine gittiğimizde gözlerimin aradığı çiçekti(ayıptır söylemesi) Sonunda buldum köklendirdim şimdi bir saksının içinde.Umarım çiçek açtığını görebilirim. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-09-2006
Şehir: Ankara
Mesajlar: 144
|
Arkadaşlar bende mum çiçeği istiyorum.İsteyene ismini bilmediğim yaprağından dantel gibi sıra sıra filizlenip köklenen sonra filizin düştüğü yerde çimlenen ,bir rivayete göre ismi peygamber gözyaşı olan çiçeğim var Enterasan bir çiçek..Verebilirim.Veya Amerikan kauçuğu fideside yollayabilirim.Hatta takla atarak ateş çemberindende atlayabilirim ama bana mum çiçeği veya japon gülü lazım...Ankarada uygun fiyatla nerede satılığını söylesenizde olur.Muhattap almayıp cevaplamazsanızda olur.Ben uyar oğluyum. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 05-05-2006
Mesajlar: 84
|
Üzülmeyin, sitemkar olmayın Ankara'yı bilmem ama sanırım arkadaşlar size göndereceklerdir.Ben de gönderebilirdim ama bendeki daha çok küçük. Selamlar |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 21-08-2006
Şehir: İzmir-Zeytinalanı
Mesajlar: 18
|
Bu gün merterdeki tekzen'e baktım. Yoktu ama bir ay içinde gelecekmiş. Oradan hemen yan tarafında bulunan İstanbul büyükşehir belediyesinin fidanlığına baktım. Orada da yoktu. Yetkili kişi mum çiçeğinin bir ev çiçeği olduğunu, böyle yerlerde bulunmayacağını söyledi. Belki seralarda olabilirmiş. Bahçelievlerde postane arkasındaki seracıyı tarif etti. Müsait bir zamanımda oraya da bakacağım. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 07-07-2006
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 28
|
yanlış mum çiçeğine sahip olmakla birlikte hala bir mum çiçeğim yok biliyormusunuz?ee şimdi ne olcak benim halim ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-09-2006
Şehir: maltepe/istanbul
Mesajlar: 541
|
Selam, bende mum çiçeği istiyorum arkadaşlar, ayrıcada isteyenlere sarduyalarımdan seve seve verebilirim, selluka ve ful de istesem. Burda içim pır pır oluya çiçek istesem çiçek versem koşup çiçeklerime baksam, benim akvaryumdaki çiçeklerin adı ne acaba, bütün yazıları okuyabilsem, offf napıcam ben yaa ![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Mum çiçeğine ve sellukaya sahip olma için pratik bilgiler... "Bahçıvan", elindeki süs kabaklarının fotolarını konuyla ilgili bölüme ekleyebilir misin? Tabi, sardunyalarının fotolarını da sardunya bölümüne.. bak mum çiçeği sahibi olman nasıl kolaylaşacak... ![]() |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ağaç Dostu
|
]Ben sana mum çiçeğide yollarım sn Bahcıvan ![]() Dün aldım. Yaklaşık 130 cm. iki çelik gönderirim artık. İşte resmi. Boyu anlaşabilsin diye 30X30 fayansların önünde çektim ![]() Fiyatı 15 Ytl idi. Ellerinde 5-6 saksı daha vardı |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Ağaç Dostu
|
Mum Çiçeği Rezervasyon Sırası Teminat Çalışmaları :)
Memet bak sözümü tuttum, aşağıdaki başlıkta ekledim iki -bence- güzel fotoğrafı... ![]() http://www.agaclar.net/forum/showthr...?t=1707&page=2 Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ağaç Dostu
|
Buyrun Mine Hn. Mum çiçeğimin yaprak detayları. Pembe açacakmış satan kızın söylediğine göre. Bu sene çiçek açmış. Kara yosunlarından oluşmuş bir hereğe sarmışlar. Havai kökler hereğe bayağı bir girmiş. resim çekebilecek kadar bir kolu zor söktüm ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ağaç Dostu
|
Acaba mum çiçeği değil mi diye bayağı bir stres yapmıştım. Çünkü aynısını daha önce selluka konusunda yaşamıştık yanlış hatırlamıyorsam. Bir selluka süs bezelyesi çıkmıştı galiba. Benim mum çiçeğiminde öyle bir şey olacağından korkmuştum. Eh artık kalite kontrolden geçtiğine göre, nihai yerine alabilirim. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-09-2006
Şehir: Ankara
Mesajlar: 144
|
Eskiden nereye baksam ya mum çiçeği ya japon gülü görürdüm.Şimdi ne kıymete binmiş bu çiçekler.Hiçbiryerde yok yok yok...1 yerde buldum 60 YTL istediler ve ahı gitmiş vahı kalmıştı almadım. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 05-05-2006
Mesajlar: 84
|
Ben mum çiçeğini yeni büyütüyorum, durdu durdu sonra adeta incecik bir kırbaç gibi fışkırdı, dip tarafları gayet güzel yapraklı ama incecik uzayan kısımlarında minicik yapraklar var.Şimdi de öylece pusuya yattı, bakalım sonra ne yapacak? ![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 27-09-2006
Şehir: sdasd
Mesajlar: 1
|
ya arkadaşlar ben bi çiçek türü arıyorum mum çiçeği olduğunu sanıyodum da diilmiş tarifimden eğer hatırlar **** tahminde bulunurdanız lütfen bana cevap yazarmısınz ya böyle baya uzun kahverengi pamuk gibi çiçekleri olan bir bitki hakkında başka bişi bilmiorm yardımcı olursanız sevinirm |
|
|
|
|
|
#30 |
|
agaclar.net
|
free-fb, Eğer Türkçe'yi doğru kullanmazsanız, soru sormadan önce kendinizi tanıtmazsanız sorularınıza kolayca cevap alamazsanız. Doğru soruyu doğru yerde sormanız önemli.Çiçek mum çiçeği olmadığına göre burada sormamalısınız. Yeni üyeler için kullanma kılavuzunu okursanız zorluk çekmezsiniz. Hoşgeldiniz ![]() |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
|
|