![]() |
|
|
|
#25 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-04-2011
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 477
|
ağaç çiçek açmadan önce dibini biraz açıp ince üst köklerini alıp toprakla tekrar kapatığınızda geç açar diye düşünüyorum. **** ağaçları bol sulama ile toprağı nemli tutarak geç açmasını sağlamak daha iyi diye düşünüyorum |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|