![]() |
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-08-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 245
|
"Doğaya ve insana nerdeyse sıfır faydası olan bir hayvan" tanımınız ne kadar ilginç Ömer bey. Şahsen, kargadan ziyade insanoğlunu çok güzel özetlediğinize inanıyorum; ama biraz eksik tabii: "...nerdeyse sıfır faydası bir yana, doğaya bol bol da zararı olan" diye devam ettirilebilirdiniz ![]() Kargalar da bizler de hepimiz bir evrim yarışındayız; hiçbir canlı bize faydalı olmak zorunda değil. Onun derdi hayatta kalmak. Bu dünya bize ait değil; üzerinde yaşayan her canlı gibi biz de misafiriz. Görgüsüz misafirler gibi düşünelim ![]() Şahsen kargaları çok beğenirim. Her duruma adapte olmayı beceriyorlar. En güzel özellikleri de insanlara hiçbir zaman fazla yaklaşmamaları. Tedbiri hiçbir zaman elden bırakmıyorlar; biraz yaklaşın ve hemen uçup gidiyorlar. Kısacası birçoğumuzdan daha zekiler ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|