agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Hayvanlar > Yabani Hayvanlar > Kuşlar
(https)




Beğeni Düzeni114Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 25-03-2010, 00:03   #9
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 20-08-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 245
"Doğaya ve insana nerdeyse sıfır faydası olan bir hayvan" tanımınız ne kadar ilginç Ömer bey.

Şahsen, kargadan ziyade insanoğlunu çok güzel özetlediğinize inanıyorum; ama biraz eksik tabii: "...nerdeyse sıfır faydası bir yana, doğaya bol bol da zararı olan" diye devam ettirilebilirdiniz

Kargalar da bizler de hepimiz bir evrim yarışındayız; hiçbir canlı bize faydalı olmak zorunda değil. Onun derdi hayatta kalmak.
Bu dünya bize ait değil; üzerinde yaşayan her canlı gibi biz de misafiriz.
Görgüsüz misafirler gibi düşünelim

Şahsen kargaları çok beğenirim. Her duruma adapte olmayı beceriyorlar. En güzel özellikleri de insanlara hiçbir zaman fazla yaklaşmamaları.
Tedbiri hiçbir zaman elden bırakmıyorlar; biraz yaklaşın ve hemen uçup gidiyorlar.

Kısacası birçoğumuzdan daha zekiler

Ozlem A beğendi.
querelle Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 17:20.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026