![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Bahçeli ev..süpersin Sedef. Ben de hıdırellezde dilemiştim, 6 ay sonra kavuştum. Sen çok beklememişsin sevindim. ![]() Ben şimdiden o bahceyi meraktan ölürüm inan. Dilerim, en güzel günlerini yaşarsın orada, cennet olur cennet bu dünyada inşallahhhh. Hemen başlık aç, unutma hepimizin o bahçe )Sevdiklerinle mutlu yaşa. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Alıntı:
Az gezmedim sizlerin bahçelerinde ,Hepimiz hep mutlu günler yaşayalım .Sevgiler |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|