![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-12-2009
Şehir: ANTALYA
Mesajlar: 208
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
İsteyen arkadaşlarıma yollayacağım .Daha yeşil dallar biraz daha beklemek gerekecek ,senin yoksa bende bir tane fazla var yollayayım. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Kaybettik
|
Alıntı:
![]() ![]() Şu işveli, cilveli şey de çok güzelmiş ) |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Alıntı:
Yeniden yapraklandı İçeri aldım artık geceleri soğuk oluyor .Artık seneye baharı yazı bekliyeceğiz çiçeklerini görmek için . |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|