agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Agaclar.net Kullanıcı Hizmetleri > İçimizden Biri > Kaybettiklerimiz...
(https)




Beğeni Düzeni2Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 20-11-2010, 18:22   #1
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 15-12-2009
Şehir: ANTALYA
Mesajlar: 208
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Hhatice Mesajı Göster
Eklenti 179451

Gece yasemini ,melissa ,kolanya çiçeği başka ismi var mı?
Tohum yapıyor.
antalyada akşam sefası diye anılıyor bu bitki. dalını kırıp toprağa gömünce hemen saçlanıyor. ben aslında sellukanın akıbetini merak ediyorum ben açtıramadım sizin ki son halde nasıl?

dr.arif Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-11-2010, 18:25   #2
Kaybettik
 
sevim.K's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-12-2008
Şehir: sakarya/ Artvin
Mesajlar: 5,932
Galeri: 6
Tohumlarını ne yapıyorsun

sevim.K Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-11-2010, 19:24   #3
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
Hhatice's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-12-2006
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 2,876
Galeri: 2
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sevim.K Mesajı Göster
Tohumlarını ne yapıyorsun

İsteyen arkadaşlarıma yollayacağım .Daha yeşil dallar biraz daha beklemek gerekecek ,senin yoksa bende bir tane fazla var yollayayım.

Hhatice Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-11-2010, 00:11   #4
Kaybettik
 
sevim.K's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-12-2008
Şehir: sakarya/ Artvin
Mesajlar: 5,932
Galeri: 6
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Hhatice Mesajı Göster
İsteyen arkadaşlarıma yollayacağım .Daha yeşil dallar biraz daha beklemek gerekecek ,senin yoksa bende bir tane fazla var yollayayım.
Yok tabii. Olsa tohum sorar mıyım


Şu işveli, cilveli şey de çok güzelmiş)

sevim.K Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-11-2010, 19:22   #5
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
Hhatice's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-12-2006
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 2,876
Galeri: 2
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi dr.arif Mesajı Göster
antalyada akşam sefası diye anılıyor bu bitki. dalını kırıp toprağa gömünce hemen saçlanıyor. ben aslında sellukanın akıbetini merak ediyorum ben açtıramadım sizin ki son halde nasıl?

Yeniden yapraklandı İçeri aldım artık geceleri soğuk oluyor .Artık seneye baharı yazı bekliyeceğiz çiçeklerini görmek için .

Hhatice Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 04:37.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026