![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-05-2012
Şehir: BURSA
Mesajlar: 642
|
frühlings land
Çiçek açar mı bilemem ama tomurcuklar büyüyor. Bu biraz şans:-))Yoksa atlaslar bu kadar çabuk çiçeklenmez. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-10-2011
Şehir: ADANA
Mesajlar: 686
|
Evet bazen çelikler tomurcuklu oluyor.Mevsim kış olsa bile çünkü sera içinde her mevsim bahardaymış gibi. Siz aşırı sulamayın ve bol ışığı olan güneş alabilen bir yere koyun çiçeğini görürsünüz.Tebrikler.... |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|