agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > agaclar.net Bonsai Eğitimleri > İstanbul Bonsai Atölye Çalışmaları
(https)




 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 09-11-2009, 16:42   #19
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 16-05-2007
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 4,833
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi yasemin Mesajı Göster
;...... ve yine bitkiler ve ağaçları uyutmayla ilgili deneyimlerini, beraberinde getirdiği kasımpatı ve süsdomateslerini paylaşan Cemal.S'e; emeği geçen herkese teşekkürler...
Yasemin hanım; mesajınızda belirttiğiniz ağaçlardaki uyutma işlemi konusundaki belki arkadaşlarımız yanlış anlarlar düşüncesiyle bu mesajı yazmak zorunda kaldım. Aktarılan bilgi ve yaptığımız uygulama tamamen ağaçlardaki yer değiştirmeden önceki teknik bir uygulama. Uyutmanın öldürme anlamında olmadığını belirtmek istedim. Paylaşmak güzeldir diyor herkese saygılar sunuyorum.

Bu gidişle benide bonsaici yapacaksınız.

cemal.S Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 08:23.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026