![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-09-2009
Şehir: Edremit
Mesajlar: 156
|
Merhaba arkadaşlar ; Bir konuda danışabilirmiyim. Mavi ladin aşı ile üretmek için hangi cins ağaç gerekiyor . Ben mezarlık servisi diye biliyorum doğrumudur. Aşının etkisi yani tutması ve mavi ladine dönüşmesi gibi olan süreç ne kadar bu konuda yardımcı olabilirmisiniz. Birde tohum almak istiyorum nerden temin edebilirim? |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|