![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-09-2009
Şehir: Edremit
Mesajlar: 156
|
Merhaba arkadaşlar ; Bir konuda danışabilirmiyim. Mavi ladin aşı ile üretmek için hangi cins ağaç gerekiyor . Ben mezarlık servisi diye biliyorum doğrumudur. Aşının etkisi yani tutması ve mavi ladine dönüşmesi gibi olan süreç ne kadar bu konuda yardımcı olabilirmisiniz. Birde tohum almak istiyorum nerden temin edebilirim? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-09-2009
Şehir: Edremit
Mesajlar: 156
|
Sercan bey, Bir yerden öle okudum aklımda öle kalmış Bende bunu doğrulamak için sordum. Nerden kaldı tam olarak hatırlamıyorum ama okuduğum kadarıyla yavaş büyümesi nedeniyle tercih edilmiyormuş diye hatırlıyorum yanlışta olabilir. İlginize teşekkürler |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-03-2008
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 166
|
Aşıda altlık olarak batı ladini kullanılır.Daha hızlı büyüdüğü için.Tohum satışı yapmaktayım dilerseniz gönderebilirim. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-09-2009
Şehir: Edremit
Mesajlar: 156
|
Alıntı:
Cevabınız için teşekkürler...Ama Mezarlık serviside altlık olarak kullanılabilir değilmi? Sanırım mezarlık servisini yavaş büyüme nedeniyle altlık olarak pek tercih edilmiyor. Ama forumdan arkadaşlarımızın bir kaçı bu mezarlık servisi altlık olarak kullanıp üretim yapıyor diye okumuştum. Ddediğim gibi yanlışta hatırlıyo olabilirim. Bu konuda bilginiz varmı? Ayrıca tohum fiyatları konusunda bilgi verirseniz sevinirim. Saygılarımla |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 27-03-2010
Şehir: yalova
Mesajlar: 10
|
Alıntı:
Servinin üzerine ladin aşılanmasının imkanı yoktur,okuduklarınız sanırım aklınızda yanlış kalmış.Altlık olarak kullanılmayan tohumdan yetişen mavi ladindir sebebide yavaş büyümesidir fakat büyüdüğü takdirde çok güzel aşı altlığı olur,kısacası sedir-sedirle,ladin-ladinle,servi-serviyle aşılanır.Mesela bende 20.000 adet kara servi mevcut,bunlara mavi-limon servi ve leylandi aşılanacak. Mavi Ladin tohumlarını bende Mete kardeşimden almıştım,senesi gelecek yastıktalar ve hala mükemmeller,Yalova gibi 0 rakım bir yerde yetiştiler hemde,sürgünlere devam ![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-05-2006
Şehir: MANİSA/ SALİHLİ / Yeniköy
Mesajlar: 280
|
Bu seneki aşı çalışmalarımız; Geçen seneki kış mevsiminin yumuşak geçmesi hoopsilerdeki aşı tutma oranının artmasına , aşılı atlas sedirlerinde ise azalmasına sebep oldu.(Altlık olarak batı ladini ve tohumdan mavi ladin kullanıldı) |
|
|
|
![]() |
|
|