![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 17-05-2007
Şehir: İzmir
Mesajlar: 14
|
Alıntı:
Ali Bey; Karışım aynen bahsettiğiniz gibi...violleri artık yeni basacağım tohumlarda kullanırım. Hava almaktan kasıt köklerin hava alması mı? çimlenme yaklaşık 1 ay önce oldu şimdi mantar ilacı atılırmı? kök boğazından kuruma sebebi bu mu ? ayrıca kapak atmak gerekirmi? Joy un yukarıda bahsettiği gibi sulama etkenmidir? Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. iyi çalışmalar. Zekeriya KARA |
|
|
|
|
|
|