agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğa ve yaşama dair her şey > Geziler, Gezilecek Yerler, Türkiye'de önemli doğa alanları
(https)




Beğeni Düzeni1696Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 27-12-2010, 19:36   #10
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 07-04-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4,378
Galeri: 1
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi ayse_afyonlu Mesajı Göster
Benim anlamadığım şey, ben fazla sulamadan kaybettim bitkimi bir kere su verdim ve bu bir kerede oldu olan. Şimdi şu resme bakıyorumda bunlara neden birşey olmuyor. Üstelik her yaprağı su dolu nerdeyse. ( Bitkim için hala üzülüyorum)
Sayın ayse_afyonlu hoş geldiniz

Sakınılan göze çöp batar ..!

Birde yapılan yanlış bakımdan bitkileriniz çok zarar görür.

Sizin dikkatinizi çeken gövde yaprakları arasındaki su sisleme esnasında havada bulununan nemin gövde üzerinde birikmesi ile oluşuyor ve bitki için hayati önem taşır.

Nuri Murvet Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 00:25.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026