agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Daha İyi Bir Yaşam İçin > Fuar, Toplantı, Eğitim, Kampanya, Yarışma
(https)




Beğeni Düzeni516Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 27-11-2014, 11:44   #1
Ağaç Dostu
 
Nevzat's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-07-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 750
Galeri: 2
Ben yarın 11 gibi Fuar'a gitmek istiyorum yanımda 50 ad. davetiye var gelmek isteyen arkadaşlara verebilirim. telefonum 0532 212 14 63.

Nevzat Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-11-2014, 16:29   #2
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 15-12-2009
Şehir: İSTANBUL(45 doğum tarihimdir)
Mesajlar: 1,107
Galeri: 4
Fuardan şimdi döndüm. Arabasız gitme hatasını yaptım. Benim yaşıma uygun değilmiş.

Geçen seneye göre yabancı firma sayısı artmış. Türk yabancı büyük firmaların stantları oldukça görkemli. Doğal olarak tüm firmalar profesyonel müşterilere daha fazla itibar gösteriyorlar. Üreticilerden ziyade peyzaj firma ağırlığı vardı.

Güler Hanim, giriş kapısı geçen senenin aynı.

Fotoları düzenlersem burada paylaşırım. Fazla çekmedim.

Her şey gönlünüzce olsun.

OSMAN45 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:09.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026